Методичне об’єднання вчителів фізики та астрономії |
Головна мета роботи РМО вчителів фізики з педагогічними кадрами — забезпечення неперервного і цілеспрямованого професійного розвитку педагогічних працівників відповідно до сучасних вимог.
Завдання методичної роботи:
- збагачення знань педагогів (предметних, методичних, дидактичних, психологічних);
- розвиток мотивів творчої діяльності (потреба в новизні, у творчому підході до праці);
- розвиток педагогічної техніки, виконавчої майстерності, артистизму;
- розвиток умінь емоційно-вольової саморегуляції;
- організація діагностики і самодіагностики реальних навчальних можливостей учнів, професійних можливостей, потреб і запитів учителів;
- стимулювання групової творчості й ініціативи членів методичного об’єднання;
- залучення до науково-дослідної, дослідно-експериментальної роботи, до цілеспрямованого формування нового досвіду;
- впровадження і використання досягнень психолого-педагогічної науки, інших наукових дисциплін;
- поширення передового досвіду.
Напрями методичної роботи з педагогічними працівниками:
- аналіз стану викладання предметів і навчальних курсів, підготовка рекомендацій щодо приведення їх у відповідність до державних стандартів освіти;
- створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників, підвищення їхньої психологічної компетентності;
- проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення педагогічного досвіду;
- залучення педагогів до науково-дослідної роботи;
- апробація та введення нових освітніх технологій і систем;
- створення умов для збереження, систематичного поповнення та ефективного використання методичного фонду літератури, аудіо- та відеоматеріалів;
- координація змісту методичної роботи зі змістом діяльності методичних і науково-методичних установ регіону.
Основні види діяльностірайонного методичного об’єднання вчителів фізики
- Повсякдення професійно-педагогічна діяльність.
- Предметно-педагогічна діяльність.
- Обмін досвідом роботи.
- Наукові конференції.
- Узагальнення системи творчої діяльності.
- Семінари.
- Організація роботи творчої групи вчителів.
- Майстер-клас.
- Педагогічна майстерня.
- Школа ефективного прогресивного педагогічного досвіду (ШЕППД).
- Школа молодого педагога.
- Психолого-педагогічний семінар.